vrijdag, juni 24, 2005

 

Reconstructie Peel & Maas


5 juli 2005 a.s. is de kick off van de Reconstructie in Brabant. Een mooi moment om nu met deze weblog te starten. Ik ben van plan om hier zaken te melden waar ik als streekmanager Peel & Maas tijdens mijn dagelijkse werkzaamheden met te maken heb. Ook lijkt het me handig om hier berichten te plaatsen die een bron van inspiratie zijn voor ondernemers, die net zoals ik, de Reconstructie als een geweldige kans zien om de leefbaarheid van het platteland te waarborgen of waar mogelijk te verbeteren.

Twan Goossens, Streekmanager Peel & Maas

Reacties, opmerkingen, vragen etc. zijn welkom!
tgoossens@het-rmb.nl
Streekhuis Peel & Maas
P/a RMB
Gildekamp 8
Postbus 88
5430 AB Cuijk
tel: 06 51 63 1647





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?